⚒️ Důležité informace pro říjnové pobyty! od 1. 10. do 1. 12. 2025 bude na hotelu probíhat částečná rekonstrukce hotelových pokojů. Zjistit více!

⚒️ Důležité informace pro říjnové pobyty! od 1. 10. do 1. 12. 2025 bude na hotelu probíhat částečná rekonstrukce hotelových pokojů. Zjistit více!

⚒️ Důležité informace pro říjnové pobyty! od 1. 10. do 1. 12. 2025 bude na hotelu probíhat částečná rekonstrukce hotelových pokojů. Zjistit více!

WELLNESS HOTEL SVORNOST

Všeobecné obchodní podmínky Wellness Hotel Svornost**** Harrachov

Společnost Wellness Hotel Svornost**** Harrachov s.r.o., se sídlem Na Struze 227/1, 110 00 Praha 1 – Nové Město, IČO: 08017476, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 320982, provozovna: Wellness Hotel Svornost****Harrachov, Harrachov 496, 512 46 Harrachov (dále jen jako „hotel, ubytovatel“).

  1. REZERVACE UBYTOVÁNÍ A SLUŽEB:

 

  • rezervace ubytování a dalších služeb v hotelu a potvrzení této rezervace ze strany hotelu je možné pouze písemně, tj. emailem
  • rezervace se považuje za platnou a závaznou v případě, že hotel písemně (e-mailem) potvrdí hostovi provedenou rezervaci nebo host obdrží automatické emailové potvrzení generované příslušným online rezervačním systémem
  • rezervační systém nabízí následující kategorie rezervace:
    • non ref kategorie (100% předplatba) – kdykoli po vytvoření rezervace bude hostovi účtována platba předem ve výši 100 % celkové ceny. Podmínky zrušení rezervace: V případě zrušení kdykoli po vytvoření rezervace host zaplatí 100 % celkové ceny. Na tuto rezervaci se tedy nevztahují storno podmínky viz oddíl 2.
    • rezervace s 50% zálohou – kdykoli po vytvoření rezervace bude hostovi účtována platba předem ve výši 50 % celkové ceny. Na tuto rezervaci se vztahují storno podmínky viz oddíl 2.
  • rezervace je dokončena pomocí platební karty nebo uhrazením zálohy ve výši uvedeného ubytování a služeb; rovněž mohou být stanoveny individuální podmínky
  • v případě, že hotel nebo host nesplní podmínky, které jsou uvedeny v bodu 3. tohoto článku, hotel nemusí ubytování a služby poskytnout
  • údaje, které jsou uvedeny na potvrzení rezervace jsou závazné pro obě strany

 

  1. PLATEBNÍ A STORNOVACÍ PODMÍNKY

     

Pokud zákazník odstoupí od smlouvy, je povinen uhradit ubytovateli následující stornopoplatky: Tyto podmínky platí pro individuální pobyty/pobyty jednotlivců.

  • storno pobytu v období do 15 dnů a více před příjezdem: 0%
  • storno pobytu v období od 14 do 7 dnů před začátkem pobytu 50% celkové ceny objednaných služeb
  • storno pobytu v období od 6 do 0 dnů před začátkem pobytu 100% celkové ceny objednaných služeb

Celkovou cenou se rozumí plná prodejní cena (vč. všech objednaných hotelových služeb).

  • V případě storna jedné osoby ve dvoulůžkovém pokoji musí zbývající osoba doplatit příplatek za jednolůžkový pokoj.
  • V případě storna několika osob v jednom pokoji, platí storno podmínky viz výše.
  • V případě, že zákazník v průběhu ubytování svévolně zruší část objednaných služeb nebo nevyčerpá některou ze zaplacených služeb, nemá nárok na finanční náhradu za nečerpané služby.
  • Ubytovatel vyžaduje 50% zálohu 7 dní a více před začátkem pobytu bankovním převodem/platební kartou.
  • Ubytovatel vyžaduje 50% – 100% zálohu 7 dní a méně před začátkem pobytu pouze platební kartou.
  • V ceně ubytování je zahrnut rozsah služeb dle písemného potvrzení rezervace.
  • Zrušení potvrzené rezervace je možné učinit rovněž pouze písemnou formou, tedy emailem; přesný způsob zrušení rezervace je stanoven rezervačním systémem, který byl pro rezervaci využit.
  • Při zrušení rezervace, která byla zadána přes ostatní poskytovatele (např. booking.com) je nutné rezervaci zrušit taktéž přes tohoto poskytovatele, a to způsobem, který tento poskytovatel vyžaduje a za podmínek rezervace.
  • V případě nedostavení se hosta v termínu rezervace do 21:00 hodin je rezervace stornována a hotel je oprávněn účtovat náklady dle storno podmínek dané rezervace.

 

  1. PRÁVA A POVINNOSTI HOSTA:

     

  • host má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, stejně tak jako vybavení společných prostor
  • host je odpovědný za všechny škody způsobené v pokoji během pobytu a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění; výše úhrady bude určena hotelem
  • host je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během svého pobytu v hotelu, aby mohla být sjednána náprava
  • host je povinen nejpozději v den odjezdu uhradit náklady spojené s využitím služeb hotelu, včetně doplňkových služeb, nebylo-li dohodnuto jinak; v případě neuhrazení částky je hotel oprávněn účtovat (strhnout) odpovídající částku z udané platební karty hosta po jeho odjezdu
  • doba přihlášení do hotelu je od 14:00 v den příjezdu; dřívější přihlášení je možné pouze po dohodě s hotelem a za poplatek
  • doba odhlášení je do 10:00 v den odjezdu; pozdní odhlášení je možné po dohodě s hotelem a za poplatek
  • celý hotel je nekuřácký; porušení tohoto nařízení a kouření v pokoji či prostorách hotelu opravňuje hotel, aby hostovi naúčtoval penále dle stanoveného ceníku za vyčištění pokoje či prostor hotelu; zákaz kouření a s ním spojené penále se vztahují i na kouření elektronických cigaret; kouření je možné pouze před hotelem v místě/ech tomu vyhrazeném
  • v rozmezí od 22:00 a 6:00 je doba nočního klidu; chování, které vede k rušení ostatních hostů v době nočního klidu, je přísně zakázáno (zahrnuje hlasitý poslech hudby, televize, křik v pokojích, chodbách a další rušivé chování); v případě vážného porušení tohoto pravidla může hotel penalizovat hosty finanční pokutou, v nutných případech, volat policii
  • psi mohou být ubytováni dle platného ceníku hotelu. Zákaz vstupu mají do hotelové restaurace, povolen je bar.
  • hoteloví hosté mají za povinnost dodržovat hotelový řád

 

  1. PRÁVA A POVINNOSTI HOTELU:

     

  • hotel je povinen pro hosta zajistit ubytování na základě předem dohodnutých služeb, které odpovídají standardu hotelu
  • v případě, že hotel nemůže hosta ubytovat na základě předem vytvořené a potvrzené rezervace, má povinnost zajistit pro hosta adekvátní ubytování v jiném zařízení

 

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ:

     

  • hotel shromažďuje osobní údaje hosta pouze po dobu nezbytně nutnou do ukončení poskytování sjednaných služeb a tyto údaje neposkytuje dalším osobám
  • případné spory vzniklé ze smlouvy o ubytování nebo v souvislostí s ní se hotel a host zavazují prvně vyřešit smírnou cestou. Pokud se případný spor vzniklý ze smlouvy o ubytování nebo v souvislosti s ní nepodaří mezi hotelem a hostem vyřešit smírnou cestou, bude tento spor řešen věcně a místně příslušným obecným soudem České republiky; k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o ubytování je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, identifikační číslo 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz
  • platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi hostem s bydlištěm v jiném členské státě Evropské Unie a hotelem ze smlouvy o poskytnutí služeb uzavřené on-line
  • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem pro řešení sporů on-line ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line, přičemž funkce ve smyslu tohoto právního předpisu vykonává pouze v případě, že strany sporu nemají obvyklé bydliště (sídlo) v témže členské státě Evropské Unie
  • tyto podmínky jsou platné od 01.01.2025 a hotel si vyhrazuje právo jejich změn a host je povinen se řídit těmito aktuálními podmínkami

 

V Harrachově, dne 01.01.2025

Ing. Marek Šustr
ředitel hotelu na základě plné moci jednatele

⚒️ Důležité informace pro říjnové pobyty! od 1. 10. do 1. 12. 2025 bude na hotelu probíhat částečná rekonstrukce hotelových pokojů. Zjistit více!

MENU

Dárkové poukazy